tisdag 10 november 2009

Min första blogg!

Jag började dagen med att gå upp klockan 07:10. Sen gick jag till skolan och jobbade med fattiga länder. Vi slutade 13:00. Efter skolan gick jag till Friends möte. När Friends mötet var slut gick jag hem och gjorde läxan. Sedan bytte jag om till slalom kläder men när jag var klar var klockan 18:00 och slalomträningen började 18.30. På träningen börja vi med att spring några 100 meter. Sedan sprang vi upp och ner i branta slalombacken och sprang hinder bana. Nu har jag duschat och skall gå och lägga mig.


GOD NATT

7 kommentarer:

  1. Vad kul att du har en egen blogg. Nu kan ju vi läsa vad du har för dig på dagarna.

    Hoppas att det kommer att gå bra med slalomtävlingarna i vinter.

    Farmor & Farfar.

    SvaraRadera
  2. Hej Willekillen!
    Vilken dag du har haft! Din text är väldigt bra! Men du, nu är jag nyfiken. Kan du skriva 5 bra saker med slalom och 5 dåliga saker med slalom? Kramar från mamma

    SvaraRadera
  3. Det finns väl bara bra saker med slalom! Kul att läsa om dig Wille! Säg till farsgubben att han kopplar mobilen (har du en?) till din sida för då kan dy uppdatera din blogg med SMS!/ johan

    SvaraRadera
  4. Jag känner en redigt goer kille
    Hans namn äro killen Wille
    eller var det wille kill`m!?

    svårt me´ willar , killar o pillar
    image för oss pajka` förillar

    försiktigt så bloggdjungeln dig ej bara förvirrar......

    Mvh KONGEN

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu har jag läst min första blogg. Det blev en stolt fröken eftersom bloggen är min elevs. Lycka till med ditt bloggande.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Hej Wille ;)

    Det är Filippa i Kungshamn.Kul att du
    har börjar med bloggande.Visst
    är det jätte kul att skriva runt på datorn?
    Hoppas det går bra.Vi får ses snart igen.

    Kram Filippa,Leo
    Ingela och Ola :D

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag hörde att du har skaffat en blogg, jättekul att läsa vad du gör på dagarna!
    Hoppas jag får se dig på skolan någon dag snart också, ser bara Teo.
    Kram Lina

    SvaraRadera